Hopp til innholdet

Quality Hasle Linie Hotel, Oslo

Quality Hasle Linie Hotel ble bygget i 2019 og ligger på Hasle rett utenfor sentrumskjernen av Oslo. Hotellet er lett tilgjengelig med bil og det er kort vei til nærmeste T-banestasjon for de som reiser kollektivt. Hotellet hadde ikke egne parkeringsplasser, men det var flere parkeringsplasser i nærheten av hotellet.

Gjesterommet hadde en enkel og minimalistisk stil i duse jordfarger som ga et avslappet førsteinntrykk. Rommet bestod av to enkeltsenger som var satt i sammen til en dobbeltseng, et skrivebord, en lenestol og en flatskjerm TV. Minibar fantes ikke. Rommet var utstyrt med klimaanlegg hvor temperaturen kunne justeres individuelt. Sengen var pent redd opp med nystrøket sengetøy, pene pynte puter og et sengeteppe på den nederste delen av sengen. Madrassen var komfortabel og ga god søvnkvalitet. Flatskjerm TV-en fungerte bra og hadde flere smart TV funksjoner, noe som var med på å understreke den moderne profilen til hotellet. Både vedlikeholdet og renholdet var svært bra.

Baderommet var lite, men hadde en moderne og innbydende stil. Det var god belysning og store speil, noe som var med på å skape et godt førsteinntrykk. Håndklærne var rene og av god kvalitet. Det var såpedispenser både i dusjen og ved vasken. Av annet utstyr fantes en hårføner og to rene glass. Renholdet og vedlikeholdet var prikkfritt.

Hotellets fellesarealer hadde en moderne og litt upersonlig stil med duse farger. Hotellobbyen var stor og hadde flere sittegrupper. I tilknytning til lobbyen var det også en bar og restaurant. Det var godt skiltet til de ulike delene av hotellet og det var enkelt å finne frem. Heisene var raske og en måtte benytte nøkkelkortet til gjesterommet for å komme opp i etasjene, noe som gir en ekstra sikkerhet. Både renholdet og vedlikeholdet av fellesarealene var bra.

Hotellets frokost ble servert som buffet og hadde et godt utvalg av både kalde- og varme retter. De ulike rettene var pent presentert og virket til å være basert på ferske og friske råvarer. De ulike rettene var også tydelig merket med navn. Det var også en egen avdeling med glutenfrie alternativer. Serveringsfatene ble jevnlig fylt opp og det var ingen tomme fat. De ansatte ryddet raskt av bordene og var tilstede, men virket noe reserverte og kunne med fordel ha vist mer entusiasme og engasjement overfor gjestene. Vi fikk ingen hilsen eller øyekontakt med de ansatte verken ved ankomst eller da vi forlot restauranten.

De ansatte i resepsjonen var blide og imøtekommende og vi fikk god hjelp og service både ved innsjekk- og utsjekk. Ved innsjekk ble reservasjonen raskt funnet og vi fikk en kort beskrivelse av veien til rommet og informasjon om åpningstidene til frokosten og hotellets restaurant- og bar. Vi fikk også en hyggelig hilsen da vi forlot hotellet.

Quality Hotel Hasle Linie er et ideelt valg for både forretningsreisende og feriegjester som ønsker et komfortabelt opphold i Oslo med en rekke fasiliteter og en praktisk beliggenhet. På bakgrunn av opplevelsene under besøket vil vi besøke hotellet igjen og kan anbefale det til andre.

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *